יום רביעי, 4 בינואר 2012

מפגש שלישי

עבר חג החנוכה, הדלקנו נרות וחגגנו בחג האורים עם כל המשפחה.
למפגש שלאחר החופשה לא כולם הגיעו, 5 זוגות, יושבים לעבוד, המון תמונות הגיעו וכל אחת מהן מספרת סיפור מרתק, מתחילים לספר ותמונה מושכת סיפור שמושך תמונה נוספת.

סבא זבולון של עומר מספר על היציאה מאפריקה, מביא תמונות ישנות בשחור לבן ותמונות מעיתונים של אז... עיתונים עדינים ומצהיבים ואומר, מה זה מעניין מה שהיה, אני מספר לו אנקדוטות, ארועים קטנים.
סבא של רועי מראה תמונה של קבוצת אנשים, מראה לי כאן זה אבא שלי, וכאן זאת אמא שלי ומצביע על אישה/ילדה קטנה מציצה מאחורי כל האנשים. מיד עולה הסיפור המרגש על ילדה שנישאה בגיל  12 ועד גיל 17 כבר איבדה 4 תינוקות. העיניים שלי נוצצות, הלב נצבט וסבא אומר, לכל אחד היה קשה.
סבא של ליאור אלוף במחשבים, המצגת כבר גמורה, הוא מספר לנכדתו על מה שהיה, על צלש שקיבל ואומר: יש כל כך הרבה דברים לספר להקה צבאית, עבודות מעניינות, כמעט הייתי שחקן...


במהלך השבוע הבא אני בהשתלמות בשלומי, תיעוד באמצעים דיגיטליים. אכיר שם קצת יותר לעומק כלים נוספים ואת התוכנית הקשר הרב דורי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה